Obserwatorzy

środa, 10 lipca 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award przez whoa-nails.blogspot.com Serdecznie dziękuję.
Czym jest Liebster Arward?
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "Dobrze Wykonaną Robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów (informujesz ich o tym) i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Ciebie nominował.

Pytania, które dostałam:

1. Dlaczego założyłeś/aś bloga?

Poczułam potrzebę dzielenia się z innymi moimi skromnymi zdolnościami pisarskimi i własną, wymyśloną historią.
2. Masz jakąś pasję?
Oczywiście pisanie i czytanie książek.
3. Co lubisz jeść najbardziej?
Ciężko stwierdzić, ale chyba słodycze.
4. Jakie jest twoje marzenie?
Wielgachna biblioteka i własna książka.
5. Gdzie chciał(a)byś pojechać na wakacje?
Londyn, ew. Egipt, którzy od zawsze mnie fascynował.
6. Twój ulubiony kolor?
Niebieski, w szczególności kobaltowy i indygo.
7. Jakie jest twoje hobby?
Jak wyżej - czytanie i pisanie.
8. Ulubiona książka?
Nie jestem w stanie wybrać, ale chyba seria Dary Anioła
9. Ulubiony film?
Od wczoraj - Sherlock Holmes
10. Jakiej muzyki słuchasz?
pop-rock, rock
11. Masz jakieś zwierzątko, jakie?
Nie mam, a szkoda.

Nominowani:

1. http://terapia-eksperymentalna.blogspot.com/
2. http://odbiciewblekitnychoczach.blogspot.com/
3. http://anothergenerations.blogspot.com/
4.  http://trust-life-opowiadanie.blogspot.com/
5. http://booknianka.blogspot.com/
6. http://drzwi-przeznaczenia.blogspot.com/

Mówiąc szczerze, nie wiem kogo jeszcze nominować, bo z blogów, które czytam i historia jest ciekawa a wykonanie nie najgorsze ( a w większości przypadków bardzo dobre, bo nie znoszę kaleczenie sztuki pisarskiej), nie ma chyba więcej.

Moje pytania:


1. Co cię inspiruje podczas pisania?
2. Skąd pomysł, żeby założyć bloga?
3. Twój ulubiony zespół/wykonawca?
4. Boisz się śmierci?
5. Wierzysz w przeznaczenie?
6. Co byś zrobił(a), gdybyś był(a) bohaterką/erem swojej książki/opowiadania? Zachowywał(a)byś się tak jak on(a) czy trochę inaczej?
7. Twój ulubiony autor?
8. Od kiedy piszesz?
9. Czy twoi znajomi wiedzą, że to robisz?
10. Masz rodzeństwo?
11. Kim chciał(a)byś być w przyszłości?

Dostałam kolejną nominację od http://wcieniuchwaly.blog.pl/. Bardzo dziękuję, ale ja i tak nie mam już kogo nominować. Więc tylko odpowiem na pytania:

1. Jak rozpoczęła się twoja przygoda z pisaniem?
No cóż... W listopadzie zaszłego roku nawiedził mnie pomysł, złapałam zeszyt i zaczęłam pisać. A potem potoczyło się lawinowo. Kolejne pomysły, wprawki, niedokończone opowiadania i wylądowałam tutaj. Na tym blogu. Przy tym opowiadaniu.
2. Jaka jest twoja ulubiona książka?
W tym momencie wciąż jestem zachwycona "Dotykiem Julii", który czytałam ostatnio i chyba jak na razie tę książkę lubię najbardziej. Jest inna. 
3. Jaka jest twoja ulubiona postać na naszym blogu?
Nie mam ulubionej.
4. Twoja ulubiona potrawa?
Spagetti Bolognese mojego taty.
5. Jaki był twój najwspanialszy moment w życiu?
Tutaj nie umiem wybrać. Z resztą nie przeżyłam jeszcze tylu rzeczy, które bym chciała. Jak na razie to chyba... Eee... Nie, nie wiem, na prawdę.
6. Jaki jest kolor twoich oczu?
Są takie szaro-zielono-niebieskie, gdzieniegdzie są żółte przebłyski.
7. Jaki jest twój ulubiony zespół muzyczny?
Bastille.
8. Co najbardziej cię interesuje?
Ciężko stwierdzić. Lubię historię. W szczególności starożytną. Mitologia i te sprawy. No i oczywiście czytanie i pisanie.
9. Jakich ludzi najbardziej lubisz i dlaczego?
Takich, którzy są w stanie ze mną wytrzymać i dlatego, że są w stanie ze mną wytrzymać. Inteligentnych, z poczuciem humoru i dystansem do życia, ale bez przesady. Bo mogę z nimi rozmawiać na różne tematy i nie zanudzą mnie, ale równocześnie nie zażenują.
10. Czy masz coś na czym ci zależy i co to jest?
Jeśli chodzi o wartości, to przyjaźń, a jeśli o rzeczy materialne, to lubię mój telefon, ale jakoś specjalnie mi na nim nie zależy, więc chyba nie...
11. Jaki jest twój charakter?
Trudny. Jestem upierdliwym człowiekiem, który jednego dnia jest optymistą, drugiego pesymistą, a jeszcze kolejnego sceptykiem. Mam problem z opanowaniem emocji i często się denerwuję. Jestem przewrażliwiona i niezrównoważona. Plotę co mi ślina na język przyniesie. Staram się być miła, ale odnoszę wrażenie, że wcale mi to nie wychodzi i jestem wredna do potęgi. Mam specyficzne poczucie humoru i czasem śmieję się wtedy, kiedy powinno się płakać.

7 komentarzy:

  1. Karo, ślicznie dziękuję! Ale ja nie mam kogo nominować i przez ciebie mam dylemat. Mam nadzieję, że kogoś znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na następne notki, proszę pisz szybko :)
    przepraszam, że nie komentowałam wcześniej, bo taki ze mnie czytelnik-ninja ;>
    Pozdrawiam
    Cillianna

    OdpowiedzUsuń
  3. Wchodzę tu, no bo co mi tam, wejdę, czemu nie. Niemal od razu na mojej twarzy wykwita uśmiech - Bastille. Dobry wybór!
    Zacznę od tego, że przepiękny szablon. Urokliwa dziewczyna po prawej stronie jest hipnotyzująca. I te kolory.. nic tylko czytać!
    Dodatkowo ze sposobu, w który opisujesz siebie wnioskuję, że mamy ze sobą wiele wspólnego..:)
    Nie będę słodzić, że masz talent - bo jeszcze nie zaczęłam lektury Twojego bloga. Wiem tyle, że na to nie będziesz musiała długo czekać. Z chęcią zabiorę się do czytania, niech tylko ,,noc zapadnie i nastrój się uczyni'' :)
    Jeśli masz chęć i chwilkę czasu - wpadnij na mojego bloga. Dopiero zaczynam, ale opowiadanie dynamicznie się rozwija. Mam nadzieję, że zostawisz po sobie jakąś opinię - tylko proszę - bez słodzenia! :)
    Pozdrawiam i życzę weny!
    http://goodbye-last.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałem cię do Liebster Award :D Więcej na http://wcieniuchwaly.blog.pl/2013/07/19/liebster-blog-award/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za nominację. Szkopuł w tym, że przeczytałam cały post od góry do dołu i swojego bloga nie znalazłam (chyba, że jestem ślepa). Reasumując: pomimo tego, że tu mnie poinformowałeś, nie jestem pewna, więc proszę o potwierdzenie :)

      Usuń
    2. Racja, racja. Byłem całkowicie pewny, że cię wpisałem :D W każdym bądź razie już jesteś wpisana.

      Usuń
  5. I tak BTW. Sorki za spam ,ale byłbym szczęśliwy, gdybyś przeczytała i skomentowała nowy rozdzialik :D
    http://wcieniuchwaly.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń